"Talk about a dream; try to make it real. You wake up in the night with a fear so real. You spend your life waiting for a moment that just dont come. Well don't waste your time waiting..." B.S. (Badlands)

dijous, 16 de juliol del 2009

Working on the Highway

Sóc en un motel de Worthington (Minnesota). Vaig venir a parar aquí perquè l'esperit del senyor que hi ha assegut a la dreta de les vostres imatges així ho va voler... Estic creuant el cor del país. Vaig passar d'Illinois a Iowa passant per damunt del Mississipi. Majestuós. Quan ja portava moltes i moltes milles per la Interstate 80, el gran Lakota em va dir que prengués la primera Backroad cap al nord i vaig anar a petar a Pocahontas, l'indret on va néixer la princesa.

Sóc en territori Sioux. Bé, Sioux i Cherokee perquè aquestes tribus es passejaven per amplies extensions en el seu nomadisme. Però d'ells de moment ni rastre. Tinc la intenció d'anar directament a una reserva que hi ha al nord de Nebraska, segurament demà. Tenint en compte que he pujat bastant amunt, ara tiraré cap a Dakota del Sud i entraré a Nebraska des d'allà.

Acabo de penjar les fotos del post anterior, però ha sigut un procés llarguíssim perquè la connexió és molt lenta. Així que ho deixo aquí.

Gràcies a tots pels comentaris que aneu fent i que m'engresquen a mantenir tan actiu com puc aquest bloc i perdoneu si no responc individualment.

2 comentaris:

  1. Hi! :-))) quina gràcia! a veure si trobes algun indi ben aviat! Et deixaran fer-te alguna foto amb ells?? qui sap què en pensen dels turistes... ara que tu una mica d'esperit indi si que el portes dins... apa, que gaudeixis de l'etapa Sioux & Cherokee i que el bon esperit del cap Lakota t'acompanyi en la teva aventura!
    Kisses
    laia

    ResponElimina
  2. Si contines cap a l'est i passes per SD fes una parada a Vienna. Para't un moment i saluda'ls de part meva. Quins records... Llàstima que no tinguessis les vacances a l'agost.. No et pots quedar uns dies més?

    ResponElimina