"Talk about a dream; try to make it real. You wake up in the night with a fear so real. You spend your life waiting for a moment that just dont come. Well don't waste your time waiting..." B.S. (Badlands)

dissabte, 1 d’agost del 2009

Back in Brussels

Les aventures nord-americanes de l'estiu del 2009 han arribat al seu final, però això, amics, només ha fet que començar. Paraula de Sioux !

Bromes a banda, tot i que ara mateix estic molt i molt cansat després de volar 10 hores entre Seattle i Frankfurt i d'esperar quatre hores un segon avió per anar fins a Brussel.les, puc assegurar que després d'aquesta experiència el que tinc més clar és que em moro de ganes per repetir-la.

Estic fent una mica de temps per no anar a dormir excessivament d'hora (he perdut una nit de son), però se'm tanquen els ulls davant de l'ordinador. Així que no m'enrotllo més per ara.

Per a qui hi tingui interès: tinc la intenció de posar fotos als post que no en tenen i afegir els post pendents.

Bon estiu a tothom!

2 comentaris:

  1. Welcome back in old Europe... i esperem les fotos i posts que falten!

    ResponElimina
  2. Bentornat a Europa! m'alegra llegir que el bloc continuarà viu tot i que el viatge hagi finalitzat... Esperem amb candeletes els nous capitols, flashbacks i mooooltes fotos!
    laia

    ResponElimina